Komplexní Chytrá péče

Dohled 7 dní v týdnu a 24 hodin denně / Profesionální asistenti /
Automatická detekce krizových situací / Monitorovaný proces podpory /
Řízená eskalace požadavků / Individuální plán péče / ...

NYNÍ KE KAŽDÉMU ZAŘÍZENÍ ZÍSKATE 3 MĚSÍCE SLUŽBY ZDARMA 

Na měsíční platbu za naši službu tísňové péče lze čerpat příspěvek na péči!

Vyberte Váš balíček služeb

  • STANDARD

    370Kč
    Každý měsíc
    CHYTRÁ PODPORA SENIORA "STANDARD"
     
    • Zajištění dohledu a podpory 7 dní v týdnu a 24 hodin denně.
    • Doručení a koordinace pomoci při vzniku krizové situace.
    • Informování rodiny při využití záchranných složek.
    • Kontrola klienta při ztrátě aktivity / detekci „nepohybu“.
    • Obousměrná hlasová komunikace přes SOS tlačítko / hodinky.
    • Hlídání ztráty spojení, vybití či nevyjmutí z nabíječky.
    • Přímé volání rodiny na zařízení (SOS hodinky či tlačíko).
    • Bezplatný přístup k rodinnému informačnímu portálu.
    • Pravidelná komunikace - služba "Jak se máte?" 1x týdně.
    • Přesné zacílení pomoci díky GPS / Wifi lokalizaci.
  • Doporučujeme

    STANDARD PLUS

    450Kč
    Každý měsíc
    CHYTRÁ PODPORA SENIORA "STANDARD PLUS"
     
    • Zajištění dohledu a podpory 7 dní v týdnu a 24 hodin denně.
    • Doručení a koordinace pomoci při vzniku krizové situace.
    • Informování rodiny při využití záchranných složek.
    • Kontrola klienta při ztrátě aktivity / detekci „nepohybu“.
    • Obousměrná hlasová komunikace přes SOS tlačítko / hodinky.
    • Hlídání ztráty spojení, vybití či nevyjmutí z nabíječky.
    • Přímé volání rodiny na zařízení (SOS hodinky či tlačíko).
    • Bezplatný přístup k rodinnému informačnímu portálu.
    • Pravidelná komunikace - služba "Jak se máte?" 3 x týdně.
    • Přesné zacílení pomoci díky GPS / Wifi lokalizaci.
    • Možnost cílené kontroly zdravotního stavu 1x denně.
    • Možnost připomínání léků.
  • PREMIUM

    570Kč
    Každý měsíc
    CHYTRÁ PODPORA SENIORA "PREMIUM"
     
    • Zajištění dohledu a podpory 7 dní v týdnu a 24 hodin denně.
    • Doručení a koordinace pomoci při vzniku krizové situace.
    • Informování rodiny při využití záchranných složek.
    • Kontrola klienta při ztrátě aktivity / detekci „nepohybu“.
    • Obousměrná hlasová komunikace přes SOS tlačítko / hodinky.
    • Hlídání ztráty spojení, vybití či nevyjmutí z nabíječky.
    • Přímé volání rodiny na zařízení (SOS hodinky či tlačíko).
    • Bezplatný přístup k rodinnému informačnímu portálu.
    • Pravidelná komunikace - služba "Jak se máte?" 5 x týdně.
    • Přesné zacílení pomoci díky GPS / Wifi lokalizaci.
    • Možnost cílené kontroly zdravotního stavu 3x denně.
    • Možnost připomínání léků.
    • Pomoc při hledání řemeslníka na drobné opravy domácnosti.
    • Možnost objednání k lékaři a připomenutí termínu návštěvy.
    • Objednání dovozu potravin (ve vybraných lokalitách).
CENA KONCOVÝCH ZAŘÍZENÍ

Součástí plánu je jednorázové zakoupení
SOS tlačítka/hodinek za 2990,- Kč 

Víte že:

  • Poskytováním   péče   o   seniora   během   posledních   10   let   jeho   života   stráví   člen   rodiny
    v  průměru  až  19 hodin  týdně,  31 %  pečovatelů  dokonce  přes  30  hodin týdně.

     

  • Více než 42 % pečujících vynaloží každý rok na péči o své blízké částku převyšující 120.000,- Kč.
     

  • Moderní asistivní technologie jako je naše Chytrá péče mohou:

    • Snížit riziko nehody seniora až o 70 %.

    • Prodloužit nezávislost a samostatnost seniora o více jak 10 let.

    • Snížit riziko hospitalizace až o 50 %.

    • Zkrátit dobu případné hospitalizace téměř o polovinu.

Foto_hodinky_stín.png
a_edited.png