SLUŽBA

pravidelného obvolávání

"Jak se máte? "

K čemu slouží?

Službu "Jak se máte?" lze popsat jako takového "kamaráda na telefonu".
Někteří naši klienti, a zvlášť klientky, se na hovor tak těší, že si doma před hovorem nachystají kávu a zákusek a komunikují s námi, jako bychom spolu seděli v kavárně.

Cílem je: 
  • aktivizovat klienta

  • zjišťovat jeho potřeby

  • předcházet úzkostným stavům a rezignaci k chuti do života

  • pomáhat zorientovat se v tématech, které klient řeší

  • sdílet radosti; motivovat klienta k dobrým návykům

  • zajišťovat pocit jistoty

  • prodloužit nezávislost a samostatnost seniora

 

S klientem je vždy předem domluven čas, kdy se tento společenský hovor uskuteční. 

Volejte   800 124 111

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

2020 © Chytrá Péče s r.o. | design Rostislav Haufer, MBA | programování Feel Care s.r.o.
Některá jména, loga, design, titulky, slova nebo slovní spojení použitá na těchto www stránkách mohou být, nebo jsou registrovanými ochrannými známkami, servisními značkami nebo obchodními jmény příslušných vlastníků.