Moderní asistenční služba
pro rodiče a prarodiče,
aby mohli zůstat co nejdéle aktivní, samostatní a v bezpečí. Rychlou pomoc budou mít stále na blízku.
Dáváme na Vás pozor 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
a pomáháme Vám v krizových situacích.

Zapojujeme seniory do projektu Ježíškova vnoučata
Podpora seniorů - Pomoc v nebezpečí
REGISTROVANÁ SOCIÁLNÍ SLUŽBA CHYTRÁ PÉČE:
-
doručí rychlou pomoc při stisknutí SOS tlačítka
-
je dostupná po celé České republice
-
zajišťuje podporu zkušených asistentů 7 dní v týdnu, 24 hodin denně
-
nabízí pravidelnou komunikaci se seniorem (služba „Jak se máte?“)
-
umožňuje automatickou detekci nepohybu pro zachycení rizka pádů
-
realizuje okamžitou pomoc při ohrožení bezpečí seniora
-
hlídá kvalitu připojení a stav baterie koncového zařízení
-
využívá GPS a Wifi monitoring polohy pro přesné zacílení pomoci
-
informuje rodinu o stavu seniora přes rodinný informační portál

Volejte zdarma 800 124 111
INFORMUJTE SE!
Proč mít Chytrou péči
Kdykoliv může klient jedním zmáčknutím tlačítka oznámit větší či menší nouzi, jako je například pád nebo akutní zdravotní komplikace:
-
Klient získá větší pocit bezpečí
-
Bude samostatnější a nezávislejší
-
Může si troufnout na fyzicky náročnější aktivity, jako jsou delší výlety nebo sport
-
Klient získá dobrého pomocníka, pokud má nějaký zdravotní problém
-
Dostane se mu rychlejší pomoci v případě krizové události
-
Po případné hospitalizaci se rychleji navrátí do běžného života
-
Získanou samostatností zmenší starosti svým blízkým
Zařízení
Ke službě Chytrá péče si vyberete jedno ze zařízení:
-
Krabičku
-
Hodinky
-
Domácí stanici s náramkem



Všechna tato zařízení mají tlačítko pro přivolání pomoci a zároveń umí sama rozpoznat a ohlásit nouzovou situaci

Kdy už Chytrá péče pomohla

"Moje kamarádka si Chytrou péči pořídila, až když zůstala několik hodin na zemi bez pomoci. Nedávno díky této asistenční službě vyřešila podobnou indispozici za 20 minut. Já jsem zatím docela ve formě, můžu i běhat, ale Chytrou péči jsem si objednala už také. Jsem s ní klidnější, jako by byl někdo stále po ruce.“
Vilemína Svobodová, Louny
21:30 úterý pozdě večer
Naše klientka upadla, způsobila si drobné, ale bolestivé poranění a nemohla sama vstát. Zmáčkla proto tlačítko. Asistent ihned kontaktoval všechny osoby, které byly uvedeny v plánu péče klientky a mohly v danou dobu poskytnout pomoc. Zároveň klientku průběžně informoval, aby byla klidnější. Nakonec za necelou půlhodinu přijela vnučka s přítelem a babičce pomohli. Naštěstí nebylo potřeba volat sanitku.
14:00 neděle odpoledne
Naše klientka je diabetička a měla poslední dvě pera s inzulínem. Jedno si bohužel poškodila a neměla tedy životně potřebný lék. Situaci komplikoval fakt, že byla neděle. Zmáčkla tedy tlačítko a spojila se s naším asistentem. Ten se nejdříve pokusil kontaktovat dceru klientky a poté inzulín zajistil s pomocí zdravotnické záchranné služby.