Automatické funkce - zařízení sama poznají kritické situace, o nichž informují odborného asistenta.

Používání zařízení je jednoduché

 

Čím jednodušeji služba funguje pro klienta, tím propracovanější musí být asistenční služba. Na klientovi je pouze, aby nosil své chytré zařízení u sebe a v případě potíží zmáčkl tlačítko. Ostatní péči zajišťují automatické funkce chytrých zařízení a léty prověřené nastavení našeho v ČR unikátního softwaru. Ten všechny informace průběžně vyhodnocuje a v případě, že zjistí potenciální problém, ihned alarmuje odborného asistenta.

  • Automatický hovor s asistentem (není potřeba nic přijímat, zařízení na klienta mluví přímo)

  • Detekce pádu prostřednictvím sledování aktivity

  • Rozpoznání delší nehybnosti

  • Identifikace neobvyklé situace

  • Lokalizace klienta prostřednictvím GPS

  • Kontrola vlastní funkčnosti

  • Automatická změna na noční režim při nabíjení

  • Funguje nepřetržitě všude, kde je dostupný GPS signál

Jak se zařízení používají

  • Zařízení je potřeba mít stále u sebe, na krku, v kapse nebo na ruce. Ideálně si ho hned ráno vzít k sobě.

  • V případě pocitu, že klient potřebuje pomoc, zmáčkne tlačítko. Přímo pomocí svého zařízení bude mluvit s odborným asistentem.

  • Večer před spaním klient vloží zařízení do nabíjecího stojánku.

Volejte   800 124 111

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

2020 © Chytrá Péče s r.o. | design Rostislav Haufer, MBA | programování Feel Care s.r.o.
Některá jména, loga, design, titulky, slova nebo slovní spojení použitá na těchto www stránkách mohou být, nebo jsou registrovanými ochrannými známkami, servisními značkami nebo obchodními jmény příslušných vlastníků.