Automatické funkce - zařízení sama poznají kritické situace, o nichž informují odborného asistenta.

Povinn 2.png

Používání zařízení je jednoduché

 

Čím jednodušeji služba funguje pro klienta, tím propracovanější musí být asistenční služba. Na klientovi je pouze, aby nosil své chytré zařízení u sebe, v případě potíží zmáčkl tlačítko SOS a zařízení pravidelně nabíjel. Ostatní péči zajišťují automatické funkce chytrých zařízení a léty prověřené nastavení našeho v ČR unikátního softwaru. Ten všechny informace průběžně vyhodnocuje a v případě, že zjistí potenciální problém, ihned alarmuje odborného asistenta.

Výhody chytrého SOS zařízení

  • Automatický hovor s asistentem (není potřeba nic přijímat, zařízení na klienta mluví přímo)

  • Detekce pádu prostřednictvím sledování aktivity

  • Rozpoznání delší nehybnosti

  • Identifikace neobvyklé situace

  • Lokalizace klienta prostřednictvím GPS

  • Kontrola vlastní funkčnosti

  • Automatická změna na noční režim při nabíjení

  • Funguje nepřetržitě všude, kde je dostupný GPS signál

Jak se zařízení používají

  • Na výběr máte ze 2 zařízení SOS hodinky, SOS tlačítko.

  • Zařízení je potřeba mít stále u sebe, na krku, v kapse nebo na ruce. Ideálně si ho hned ráno vzít k sobě.

  • V případě pocitu, že klient potřebuje pomoc, zmáčkne tlačítko. Přímo pomocí svého zařízení bude mluvit s odborným asistentem.

  • Večer před spaním klient vloží zařízení do nabíjecího stojánku.

Hodinky stojanek.jpg