Automatické funkce - zařízení sama poznají kritické situace, o nichž informují odborného asistenta.
Automatické funkce - zařízení sama poznají kritické situace, o nichž informují odborného asistenta.
Komplexní Chytrá péče
Dohled 7 dní v týdnu a 24 hodin denně / Profesionální asistenti /
Automatická detekce krizových situací / Monitorovaný proces podpory /
Řízená eskalace požadavků / Individuální plán péče / ...
"Dobrý den,
moc děkuji za ochotu, hodinky jsou perfektní."
- J. M.
"Dobrý den,
moc Vám děkuji za skvělý servis."
- Z. F.
"Nemám dost slov, kterým bych Vám poděkovala za krásný vánoční dárek, který jsem ihned instalovala. Díky, díky."
- K. T.
Využijte mimořádnou nabídku "2 měsíce služby zdarma"!
- Zajištění dohledu a podpory 7 dní v týdnu a 24 hodin denně.
- Doručení a koordinace pomoci při vzniku krizové situace.
- Informování rodiny v případě nutnosti využití záchranných složek.
- Kontrola klienta při ztrátě aktivity / detekci „nepohybu“.
- Obousměrná hlasová komunikace stisknutím SOS tlačítka.
- Kontrola klienta při ztrátě spojení či při překročení doby nabíjení u zařízení.
- Umožnění přímého volání rodiny na zařízení (hodinky či tlačítko).
- Bezplatný přístup k zabezpečenému rodinnému informačnímu portálu.
- Pravidelná komunikace s klientem - služba "Jak se máte?" 1x týdně.
- Přesné zacílení pomoci díky GPS / Wifi lokalizaci.
- Zajištění dohledu a podpory 7 dní v týdnu a 24 hodin denně.
- Doručení a koordinace pomoci při vzniku krizové situace.
- Informování rodiny v případě nutnosti využití záchranných složek.
- Kontrola klienta při ztrátě aktivity / detekci „nepohybu“.
- Obousměrná hlasová komunikace stisknutím SOS tlačítka.
- Kontrola klienta při ztrátě spojení či při překročení doby nabíjení u zařízení.
- Umožnění přímého volání rodiny na zařízení (hodinky či tlačítko).
- Bezplatný přístup k zabezpečenému rodinnému informačnímu portálu.
- Pravidelná komunikace s klientem - služba "Jak se máte?" 3x týdně.
- Přesné zacílení pomoci díky GPS / Wifi lokalizaci.
- Možnost cílené kontroly zdravotního stavu 1x denně.
- Možnost připomínání léků.
- Zajištění dohledu a podpory 7 dní v týdnu a 24 hodin denně.
- Doručení a koordinace pomoci při vzniku krizové situace.
- Informování rodiny v případě nutnosti využití záchranných složek.
- Kontrola klienta při ztrátě aktivity / detekci „nepohybu“.
- Obousměrná hlasová komunikace stisknutím SOS tlačítka.
- Kontrola klienta při ztrátě spojení či při překročení doby nabíjení u zařízení.
- Umožnění přímého volání rodiny na zařízení (hodinky či tlačítko).
- Bezplatný přístup k zabezpečenému rodinnému informačnímu portálu.
- Pravidelná komunikace s klientem - služba "Jak se máte?" 5x týdně.
- Přesné zacílení pomoci díky GPS / Wifi lokalizaci.
- Možnost cílené kontroly zdravotního stavu 3x denně.
- Možnost připomínání léků.
- Možnost sjednat řemeslníka na drobné opravy domácnosti (ve vybraných lokalitách).
- Možnost objednání k lékaři a připomenutí termínu návštěvy.
- Možnost využít nabídku objednání dovozu potravin (ve vybraných lokalitách).
Víte že:
-
Poskytováním péče o seniora během posledních 10 let jeho života stráví člen rodiny
v průměru až 19 hodin týdně, 31 % pečovatelů dokonce přes 30 hodin týdně.
-
Více než 42 % pečujících vynaloží každý rok na péči o své blízké částku převyšující 120.000,- Kč.
-
Moderní asistivní technologie jako je naše Chytrá péče mohou:
-
Snížit riziko nehody seniora až o 70 %.
-
Prodloužit nezávislost a samostatnost seniora o více jak 10 let.
-
Snížit riziko hospitalizace až o 50 %.
-
Zkrátit dobu případné hospitalizace téměř o polovinu.
-
SLUŽBA KOMPLEXNÍ PÉČE
Cena zařízení
od 2.290,- Kč