Automatické funkce - zařízení sama poznají kritické situace, o nichž informují odborného asistenta.
Automatické funkce - zařízení sama poznají kritické situace, o nichž informují odborného asistenta.
Linka důvěry
Pomoc seniorům, zdravotně znevýhodněným a pečujícím
Volejte zdarma a anonymně!
Provozní doba linky:
všední dny 8 - 18 h
víkendy 8 - 16 h
svátky bez provozu
800 100 117
Linka důvěry
Soc. poradce
Kdy se na
nás obrátit:
Pokud se
cítíte sami.
Jste smutní,
nejistí, opuštění,
či bezradní.
Pokud si Vy nebo Vaši blízcí nevíte
rady v obtížné
životní situaci.
Pečujete o seniora či partnera a už Vám dochází síly.
Nevycházíte se svými dětmi, rodiči, sousedy, pečovateli.
Obtěžují Vás „šmejdi“ a stali jste se obětí podvodného jednání.
Jste vystaveni fyzickému
násilí nebo psychickému týrání.
Stali jste se obětí nebo svědkem trestného činu.
Potřebujete se zorientovat
v sociálních službách.
Nacházíte se
v jiné krizové situaci vyžadující okamžitou pomoc.
Během hovoru je uzavírána ústní smlouva, která je platná na dobu trvání hovoru.
Ke zkvalitňování našich služeb může být u hovoru přítomen supervizní pracovník.
Klientům nevoláme zpět, ani neposíláme informace přes SMS.
Pokud je Vám bližší písemné spojení, napište nám. Odepíšeme nejpozději do 3 pracovních dnů.
Krizová pomoc
je poskytována:
Okamžitě.
Se snadnou dostupností.
Bezbariérově.
Klient může hovor kdykoliv ukončit.
Klient může zavolat kdykoliv, i opakovaně.
Bezplatně.
Bez diskriminace.
Cílová skupina:
Primárně
Senioři a jejich okolí (rodina, přátelé, ...).
Dále
Oběti domácího násilí, osoby s chronickým duševním onemocněním, osoby s chronickým onemocněním,
osoby s tělesným postižením, osoby se zdravotním
postižením, osoby v krizi.
Naše poslání
Posláním služby je zabezpečovat prostřednictvím telefonního rozhovoru okamžitou pomoc lidem nacházejícím se v obtížné životní situaci, kterou nejsou schopni zvládnout svépomocí.
Při své práci se krizoví asistenti dozvídají celou řadu osobních a citlivých údajů
o svých klientech, i další informace o jejich životě a soukromí.
Čas od času se stane, že asistent při práci s klientem zjistí informace velmi závažné – takové, které naznačují, že může být nebo byl spáchán trestný čin.
V takovém případě má asistent zákonnou oznamovací povinnost .
Kde poskytujeme službu
Linka důvěry
-
Službu poskytujeme ve všech krajích ČR
Podání stížnosti: postup pro podání stížnosti naleznete na tomto odkaze
2020 © Chytrá Péče s r.o. | design Rostislav Haufer, MBA | programování Feel Care s.r.o. Některá jména, loga, design, titulky, slova nebo slovní spojení použitá
na těchto www stránkách mohou být, nebo jsou registrovanými ochrannými známkami, servisními značkami nebo obchodními jmény příslušných vlastníků.