Automatické funkce - zařízení sama poznají kritické situace, o nichž informují odborného asistenta.
Automatické funkce - zařízení sama poznají kritické situace, o nichž informují odborného asistenta.
Linka důvěry
Soc. poradce
BALÍČKY A CENY
SOS Tísňová péče
– Dohled 7 dní v týdnu a 24 hodin denně – Profesionální asistenti
– Automatická detekce krizových situací – Monitorovaný proces podpory
– Řízená eskalace požadavků
– Individuální plán péče
Na měsíční platbu za naši službu tísňové péče lze
čerpat příspěvek na péči!
Nabídka našich měsíčních plánů
STANDART
414 Kč
každý měsíc
-
Zajištění dohledu a podpory 7 dní v týdnu a 24 hodin denně
-
Doručení a koordinace pomoci při vzniku krizové situace
-
Informování rodiny v případě nutnosti využití záchranných složek
-
Kontrola klienta při ztrátě aktivity/detekce “nepohybu"
-
Obousměrná hlasová komunikace stisknutím SOS tlačítka
-
Kontrola klienta při ztrátě spojení či při překročení doby nabíjení u zařízení
-
Umožnění přímého volání rodiny na zařízení (hodinky či tlačítko)
-
Bezplatný přístup k zabezpečenému rodinnému informačnímu portálu
-
Pravidelná komunikace s klientem - služba "Jak se máte?" 1 x týdně
STANDART PLUS
499 Kč
každý měsíc
-
Zajištění dohledu a podpory 7 dní v týdnu a 24 hodin denně
-
Doručení a koordinace pomoci při vzniku krizové situace
-
Informování rodiny v případě nutnosti využití záchranných složek
-
Kontrola klienta při ztrátě aktivity/detekce "nepohybu"
-
Obousměrná hlasová komunikace stisknutím SOS tlačítka
-
Kontrola klienta při ztrátě spojení či při překročení doby nabíjení u zařízení
-
Umožnění přímého volání rodiny na zařízení (hodinky či tlačítko)
-
Bezplatný přístup k zabezpečenému rodinnému informačnímu portálu
-
Pravidelná komunikace s klientem - služba "Jak se máte?" 3 x týdně
Speciálně pro plán STANDART PLUS
-
Možnost cílené kontroly zdravotního stavu 1 x denně
-
Možnost připomenutí léků
PREMIUM
629 Kč
každý měsíc
-
Zajištění dohledu a podpory 7 dní v týdnu a 24 hodin denně
-
Doručení a koordinace pomoci při vzniku krizové situace
-
Informování rodiny v případě nutnosti využití záchranných složek
-
Kontrola klienta při ztrátě aktivity/detekce "nepohybu"
-
Obousměrná hlasová komunikace stisknutím SOS tlačítka
-
Kontrola klienta při ztrátě spojení či při překročení doby nabíjení u zařízení
-
Umožnění přímého volání rodiny na zařízení (hodinky či tlačítko)
-
Bezplatný přístup k zabezpečenému rodinnému informačnímu portálu
-
Pravidelná komunikace s klientem - služba "Jak se máte?" 5 x týdně
Speciálně pro plán PREMIUM
-
Možnost cílené kontroly zdravotního stavu 3 x denně
-
Možnost připomenutí léků
-
Možnost uspořádat údržbář pro drobné opravy domácností (ve vybraných místech).
-
Možnost objednání k lékaři a připomenutí termínu návštěvy.
-
Možnost využít nabídku objednání dovozu potravin (ve vybraných lokalitách).
CENA KONCOVÝCH ZAŘÍZENÍ
Součástí plánu je jednorázové zakoupení
SOS tlačítka/hodinek za 2990,- Kč
Víte že:
-
Poskytováním péče o seniora během posledních 10 let jeho života stráví člen rodiny
v průměru až 19 hodin týdně, 31 % pečovatelů dokonce přes 30 hodin týdně.
-
Více než 42 % pečujících vynaloží každý rok na péči o své blízké částku převyšující 120.000,- Kč.
-
Moderní asistivní technologie jako je naše Chytrá péče mohou:
-
Snížit riziko nehody seniora až o 70 %.
-
Prodloužit nezávislost a samostatnost seniora o více jak 10 let.
-
Snížit riziko hospitalizace až o 50 %.
-
Zkrátit dobu případné hospitalizace téměř o polovinu.
-
2020 © Chytrá Péče s r.o. | design Rostislav Haufer, MBA | programování Feel Care s.r.o. Některá jména, loga, design, titulky, slova nebo slovní spojení použitá
na těchto www stránkách mohou být, nebo jsou registrovanými ochrannými známkami, servisními značkami nebo obchodními jmény příslušných vlastníků.