top of page
logo_.png

Linka důvěry

Soc. poradce

BALÍČKY A CENY 

SOS Tísňová péče

– Dohled 7 dní v týdnu a 24 hodin denně        – Profesionální asistenti

– Automatická detekce krizových situací      – Monitorovaný proces podpory

– Řízená eskalace požadavků

– Individuální plán péče

Na měsíční platbu za naši službu tísňové péče lze

čerpat příspěvek na péči!

Využijte mimořádnou slevu!

3 MĚSÍCE SLUŽBY ZDARMA

Ke každému zakoupenému zařízení

Pro sjednání služby klikni zde:

Nabídka našich měsíčních plánů

STANDART

414 Kč 

každý měsíc

  • Zajištění dohledu a podpory        7 dní v týdnu a 24 hodin denně

  • Doručení a koordinace pomoci při vzniku krizové situace

  • Informování rodiny v případě nutnosti využití záchranných složek

  • Kontrola klienta při ztrátě aktivity/detekce “nepohybu"

  • Obousměrná hlasová komunikace stisknutím SOS tlačítka

  • Kontrola klienta při ztrátě spojení či při překročení doby nabíjení u zařízení

  • Umožnění přímého volání rodiny na zařízení (hodinky či tlačítko)

  • Bezplatný přístup                               k zabezpečenému rodinnému informačnímu portálu

  • Pravidelná komunikace                  s klientem                                                 - služba "Jak se máte?" 1 x týdně

STANDART PLUS

499 Kč

každý měsíc

 

  • Zajištění dohledu a podpory        7 dní v týdnu a 24 hodin denně

  • Doručení a koordinace pomoci při vzniku krizové situace

  • Informování rodiny v případě nutnosti využití záchranných složek

  • Kontrola klienta při ztrátě aktivity/detekce "nepohybu"

  • Obousměrná hlasová komunikace stisknutím SOS tlačítka

  • Kontrola klienta při ztrátě spojení či při překročení doby nabíjení u zařízení

  • Umožnění přímého volání rodiny na zařízení (hodinky či tlačítko)

  • Bezplatný přístup                               k zabezpečenému rodinnému informačnímu portálu

  • Pravidelná komunikace                 s  klientem - služba                     "Jak se máte?" 3 x týdně

Speciálně pro plán STANDART PLUS

 

  • Možnost cílené kontroly zdravotního stavu 1 x denně

  • Možnost připomenutí léků

PREMIUM

629 Kč

každý měsíc

  • Zajištění dohledu a podpory      7 dní v týdnu a 24 hodin denně

  • Doručení a koordinace pomoci při vzniku krizové situace

  • Informování rodiny v případě nutnosti využití záchranných složek

  • Kontrola klienta při ztrátě aktivity/detekce "nepohybu"

  • Obousměrná hlasová komunikace stisknutím SOS tlačítka

  • Kontrola klienta při ztrátě spojení či při překročení doby nabíjení u zařízení

  • Umožnění přímého volání rodiny na zařízení (hodinky či tlačítko)

  • Bezplatný přístup                             k zabezpečenému rodinnému informačnímu portálu

  • Pravidelná komunikace                 s klientem - služba                    "Jak se máte?" 5 x týdně

Speciálně pro plán PREMIUM

 

  • Možnost cílené kontroly zdravotního stavu 3 x denně

  • Možnost připomenutí léků

  • Možnost uspořádat údržbář pro drobné opravy domácností         (ve vybraných místech).

  • Možnost objednání k lékaři               a připomenutí termínu návštěvy.

  • Možnost využít nabídku objednání dovozu potravin (ve vybraných lokalitách).

CENA KONCOVÝCH ZAŘÍZENÍ

Součástí plánu je jednorázové zakoupení
SOS tlačítka/hodinek za 2990,- Kč 

Víte že:

  • Poskytováním péče o seniora během posledních 10 let jeho života stráví člen rodiny
    v průměru až 19 hodin týdně, 31 % pečovatelů dokonce přes 30 hodin týdně.
     

  • Více než 42 % pečujících vynaloží každý rok na péči o své blízké částku převyšující 120.000,- Kč.
     

  • Moderní asistivní technologie jako je naše Chytrá péče mohou:

    • Snížit riziko nehody seniora až o 70 %.

    • Prodloužit nezávislost a samostatnost seniora o více jak 10 let.

    • Snížit riziko hospitalizace až o 50 %.

    • Zkrátit dobu případné hospitalizace téměř o polovinu.

  • Facebook
  • Youtube
  • Instagram

2020 © Chytrá Péče s r.o. | design Rostislav Haufer, MBA | programování Feel Care s.r.o. Některá jména, loga, design, titulky, slova nebo slovní spojení použitá

na těchto www stránkách mohou být, nebo jsou registrovanými ochrannými známkami, servisními značkami nebo obchodními jmény příslušných vlastníků.

bottom of page