Nemějte obavy ze složitého technického zařízení. Vše nastavíme za Vás
a Vy jen můžete kdykoliv zmáčknout SOS tlačítko a využít naše služby.

Asistenční služba

Chytrá péče pomůže získat sebedůvěru ve vlastním prostředí. V případě potíží je pomoc vždy nablízku. Klient si nemusí odepřít své oblíbené činnosti kvůli obavám z nečekaných problémů.

  • Všechna naše chytrá zařízení (hodinky nebo přívěšek) mají jednoduché tlačítko pro přivolání pomoci

  • Po stisknutí tlačítka probíhá hovor s odborným asistentem přímo pomocí tohoto zařízení

  • Spojení seniora s asistentem probíhá automaticky (senior nemusí nic mačkat pro přijetí hovoru) s dobrou slyšitelností

  • Zařízení fungují po celé republice, kde je dostupný GSM signál.

  • Hovor je zdarma v rámci paušálu za využívání služeb Chytré péče

Proč mít Chytrou péči
Kdykoliv může klient jedním zmáčknutím tlačítka oznámit větší či menší nouzi, jako je například pád nebo akutní zdravotní komplikace:​

  • Senior získá větší pocit bezpečí

  • Bude samostatnější a nezávislejší

  • Může si troufnout na fyzicky náročnější aktivity, jako jsou delší výlety nebo sport

  • Klient získá dobrého pomocníka, pokud má nějaký zdravotní problém

  • Dostane se mu rychlejší pomoci v případě krizové události

  • Po případné hospitalizaci se rychleji navrátí do běžného života

  • Získanou samostatností zmenší starosti svým blízkým

Pro koho je služba vhodná

  • Pro každého, kdo chce co nejdéle zůstat samostatný a soběstačný

  • Pro člověka, který má nějaké zdravotní omezení, například kardiovaskulární onemocnění, diabetes, problémy se srážlivostí krve, sníženou pohyblivost atd.

  • Pro kohokoliv, kdo se vrátil z nemocnice, aby získal klid, stejně jako jeho rodina

  • Pro aktivní lidi, kteří si chtějí zachovat své oblíbené činnosti a nemuseli se omezovat z obavy o své bezpečí​

Jak služba konkrétně funguje

Senior obdrží hodinky nebo přívěsek (dle jeho vlastní volby), prostřednictvím kterých si jediným stisknutím tlačítka může kdykoli přivolat pomoc (služba funguje 7 dní v týdnu, 24 hodin denně). Zařízení může zároveň samo rozpoznat, že jde o situaci ohrožující život, a ihned tak zalarmuje Dohledové centrum pro zajištění pomoci.

shutterstock_1257513427_edited.jpg

Krok 1

V případě problémů stačí stisknout jediné SOS tlačítko. Zařízení umí také samo rozpoznat a ohlásit nouzovou situaci.

Krok 2

Odborný asistent je dostupný 24 hodin denně a ihned řeší vzniklý alarm se seniorem, rodinou či záchrannými složkami.

logo_chytra_pece_BLACK.png
shutterstock_1695979027_edited_edited.jp
hodinky.png
Krab2_edited.png

Krok 4

Chytrá péče 
umožní seniorovi
 zůstat soběstačným
a bezpečným v jeho domácím prostředí.

shutterstock_1289077012_edited_edited_ed

Krok 3

Průběh zásahu asistent koordinuje a kontroluje. Po jeho dokončení ověří výsledek a případně informuje rodinu a další kontaktní osoby.  

Krab2_edited.png
82-828575_red-arrow-element-red-arrows-i

Jak službu nejlépe nastavit

Asistenční služba funguje tím lépe, čím precizněji si ji senior s rodinou nastaví. Jedná se o plán péče, který má odborný asistent k dispozici pro řešení jakékoliv situace. V plánu péče jsou uvedené primárně tyto informace:

  • Kontaktní údaje klienta, jeho rodiny, přátel a ideálně i sousedů

  • Kontakt na nejbližší pečovatelské a zdravotnické služby

  • Základní zdravotní data klienta, jaké užívá léky, kontakt na jeho lékaře

  • Běžný týdenní harmonogram, pokud pravidelně navštěvuje určitá místa nebo třeba i jestli chodí na procházky se psem

  • V ideálním případě by měl někdo v blízkém okolí klienta mít náhradní klíč od bytu

  • Tyto informace se zadávají jednoduše prostřednictvím webového formuláře

  • A nakonec nastavíme podle denního režimu klienta i funkce chytrého zařízení tak, aby samo rozpoznalo, že klient nefunguje standardně (například, když si klient ráno zapomene vzít zařízení k sobě)