Automatické funkce - zařízení sama poznají kritické situace, o nichž informují odborného asistenta.
Automatické funkce - zařízení sama poznají kritické situace, o nichž informují odborného asistenta.

Informační linka Chytré péče


Nemějte obavy ze složitého technického zařízení. Vše nastavíme za Vás
a Vy jen můžete kdykoliv zmáčknout SOS tlačítko a využít naše služby.
Asistenční služba
Chytrá péče pomůže získat sebedůvěru ve vlastním prostředí. V případě potíží je pomoc vždy nablízku. Klient si nemusí odepřít své oblíbené činnosti kvůli obavám z nečekaných problémů.
-
Všechna naše chytrá zařízení (hodinky nebo přívěšek) mají jednoduché tlačítko pro přivolání pomoci
-
Po stisknutí tlačítka probíhá hovor s odborným asistentem přímo pomocí tohoto zařízení
-
Spojení seniora s asistentem probíhá automaticky (senior nemusí nic mačkat pro přijetí hovoru) s dobrou slyšitelností
-
Zařízení fungují po celé republice, kde je dostupný GSM signál.
-
Hovor je zdarma v rámci paušálu za využívání služeb Chytré péče
Proč mít Chytrou péči
Kdykoliv může klient jedním zmáčknutím tlačítka oznámit větší či menší nouzi, jako je například pád nebo akutní zdravotní komplikace:
-
Senior získá větší pocit bezpečí
-
Bude samostatnější a nezávislejší
-
Může si troufnout na fyzicky náročnější aktivity, jako jsou delší výlety nebo sport
-
Klient získá dobrého pomocníka, pokud má nějaký zdravotní problém
-
Dostane se mu rychlejší pomoci v případě krizové události
-
Po případné hospitalizaci se rychleji navrátí do běžného života
-
Získanou samostatností zmenší starosti svým blízkým
Pro koho je služba vhodná
-
Pro každého, kdo chce co nejdéle zůstat samostatný a soběstačný
-
Pro člověka, který má nějaké zdravotní omezení, například kardiovaskulární onemocnění, diabetes, problémy se srážlivostí krve, sníženou pohyblivost atd.
-
Pro kohokoliv, kdo se vrátil z nemocnice, aby získal klid, stejně jako jeho rodina
-
Pro aktivní lidi, kteří si chtějí zachovat své oblíbené činnosti a nemuseli se omezovat z obavy o své bezpečí
Jak služba konkrétně funguje
Senior obdrží hodinky nebo přívěsek (dle jeho vlastní volby), prostřednictvím kterých si jediným stisknutím tlačítka může kdykoli přivolat pomoc (služba funguje 7 dní v týdnu, 24 hodin denně). Zařízení může zároveň samo rozpoznat, že jde o situaci ohrožující život, a ihned tak zalarmuje Dohledové centrum pro zajištění pomoci.

Krok 1
V případě problémů stačí stisknout jediné SOS tlačítko. Zařízení umí také samo rozpoznat a ohlásit nouzovou situaci.

Krok 2
Odborný asistent je dostupný 24 hodin denně a ihned řeší vzniklý alarm se seniorem, rodinou či záchrannými složkami.




Krok 4
Chytrá péče
umožní seniorovi
zůstat soběstačným
a bezpečným v jeho domácím prostředí.

Krok 3
Průběh zásahu asistent koordinuje a kontroluje. Po jeho dokončení ověří výsledek a případně informuje rodinu a další kontaktní osoby.


Jak službu nejlépe nastavit
Asistenční služba funguje tím lépe, čím precizněji si ji senior s rodinou nastaví. Jedná se o plán péče, který má odborný asistent k dispozici pro řešení jakékoliv situace. V plánu péče jsou uvedené primárně tyto informace:
-
Kontaktní údaje klienta, jeho rodiny, přátel a ideálně i sousedů
-
Kontakt na nejbližší pečovatelské a zdravotnické služby
-
Základní zdravotní data klienta, jaké užívá léky, kontakt na jeho lékaře
-
Běžný týdenní harmonogram, pokud pravidelně navštěvuje určitá místa nebo třeba i jestli chodí na procházky se psem
-
V ideálním případě by měl někdo v blízkém okolí klienta mít náhradní klíč od bytu
-
Tyto informace se zadávají jednoduše prostřednictvím webového formuláře
-
A nakonec nastavíme podle denního režimu klienta i funkce chytrého zařízení tak, aby samo rozpoznalo, že klient nefunguje standardně (například, když si klient ráno zapomene vzít zařízení k sobě)