Nemějte obavy ze složitého technického zařízení. Vše nastavíme za Vás
a Vy jen můžete kdykoliv zmáčknout SOS tlačítko a využít naše služby.

Asistenční služba

Chytrá péče pomůže získat sebedůvěru ve vlastním prostředí. V případě potíží je pomoc vždy nablízku. Klient si nemusí odepřít své oblíbené činnosti kvůli obavám z nečekaných problémů.

  • Všechna naše chytrá zařízení (hodinky nebo přívěšek) mají jednoduché tlačítko pro přivolání pomoci

  • Po stisknutí tlačítka probíhá hovor s odborným asistentem přímo pomocí tohoto zařízení

  • Spojení seniora s asistentem probíhá automaticky (senior nemusí nic mačkat pro přijetí hovoru) s dobrou slyšitelností

  • Zařízení fungují po celé republice, kde je dostupný GSM signál.

  • Hovor je zdarma v rámci paušálu za využívání služeb Chytré péče

Proč mít Chytrou péči
Kdykoliv může klient jedním zmáčknutím tlačítka oznámit větší či menší nouzi, jako je například pád nebo akutní zdravotní komplikace:​

  • Senior získá větší pocit bezpečí

  • Bude samostatnější a nezávislejší

  • Může si troufnout na fyzicky náročnější aktivity, jako jsou delší výlety nebo sport

  • Klient získá dobrého pomocníka, pokud má nějaký zdravotní problém

  • Dostane se mu rychlejší pomoci v případě krizové události

  • Po případné hospitalizaci se rychleji navrátí do běžného života

  • Získanou samostatností zmenší starosti svým blízkým

Pro koho je služba vhodná

  • Pro každého, kdo chce co nejdéle zůstat samostatný a soběstačný

  • Pro člověka, který má nějaké zdravotní omezení, například kardiovaskulární onemocnění, diabetes, problémy se srážlivostí krve, sníženou pohyblivost atd.

  • Pro kohokoliv, kdo se vrátil z nemocnice, aby získal klid, stejně jako jeho rodina

  • Pro aktivní lidi, kteří si chtějí zachovat své oblíbené činnosti a nemuseli se omezovat z obavy o své bezpečí​

Jak služba konkrétně funguje

Senior obdrží hodinky nebo přívěsek (dle jeho vlastní volby), prostřednictvím kterých si jediným stisknutím tlačítka může kdykoli přivolat pomoc (služba funguje 7 dní v týdnu, 24 hodin denně). Zařízení může zároveň samo rozpoznat, že jde o situaci ohrožující život, a ihned tak zalarmuje Dohledové centrum pro zajištění pomoci.

shutterstock_1257513427_edited.jpg

Krok 1

V případě problémů stačí stisknout jediné SOS tlačítko. Zařízení umí také samo rozpoznat a ohlásit nouzovou situaci.

Krok 2

Odborný asistent je dostupný 24 hodin denně a ihned řeší vzniklý alarm se seniorem, rodinou či záchrannými složkami.

shutterstock_1695979027_edited_edited.jp

Krok 4

Chytrá péče 
umožní seniorovi
 zůstat soběstačným
a bezpečným v jeho domácím prostředí.

shutterstock_1289077012_edited_edited_ed

Krok 3

Průběh zásahu asistent koordinuje a kontroluje. Po jeho dokončení ověří výsledek a případně informuje rodinu a další kontaktní osoby.  

Jak službu nejlépe nastavit

Asistenční služba funguje tím lépe, čím precizněji si ji senior s rodinou nastaví. Jedná se o plán péče, který má odborný asistent k dispozici pro řešení jakékoliv situace. V plánu péče jsou uvedené primárně tyto informace:

  • Kontaktní údaje klienta, jeho rodiny, přátel a ideálně i sousedů

  • Kontakt na nejbližší pečovatelské a zdravotnické služby

  • Základní zdravotní data klienta, jaké užívá léky, kontakt na jeho lékaře

  • Běžný týdenní harmonogram, pokud pravidelně navštěvuje určitá místa nebo třeba i jestli chodí na procházky se psem

  • V ideálním případě by měl někdo v blízkém okolí klienta mít náhradní klíč od bytu

  • Tyto informace se zadávají jednoduše prostřednictvím webového formuláře

  • A nakonec nastavíme podle denního režimu klienta i funkce chytrého zařízení tak, aby samo rozpoznalo, že klient nefunguje standardně (například, když si klient ráno zapomene vzít zařízení k sobě)

Volejte   800 124 111

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

2020 © Chytrá Péče s r.o. | design Rostislav Haufer, MBA | programování Feel Care s.r.o.
Některá jména, loga, design, titulky, slova nebo slovní spojení použitá na těchto www stránkách mohou být, nebo jsou registrovanými ochrannými známkami, servisními značkami nebo obchodními jmény příslušných vlastníků.