top of page
Automatické funkce - zařízení sama poznají kritické situace, o nichž informují odborného asistenta.
Automatické funkce - zařízení sama poznají kritické situace, o nichž informují odborného asistenta.

Informační linka Chytré péče


SLUŽBA
pravidelného obvolávání
"Jak se máte? "

K čemu slouží?
Službu "Jak se máte?" lze popsat jako takového "kamaráda na telefonu".
Někteří naši klienti, a zvlášť klientky, se na hovor tak těší, že si doma před hovorem nachystají kávu a zákusek a komunikují s námi, jako bychom spolu seděli v kavárně.
Cílem je:
-
aktivizovat klienta
-
zjišťovat jeho potřeby
-
předcházet úzkostným stavům a rezignaci k chuti do života
-
pomáhat zorientovat se v tématech, které klient řeší
-
sdílet radosti; motivovat klienta k dobrým návykům
-
zajišťovat pocit jistoty
-
prodloužit nezávislost a samostatnost seniora
S klientem je vždy předem domluven čas, kdy se tento společenský hovor uskuteční.
bottom of page